Thursday, September 3, 2009

PANAS!!

panas bukan sbb mrhhhh..tp
sbb bilik aku ni mmg panas..hahaha..dorng sume kate x nk la g bilik kau ngn thira kila kipas mcm x de je..ahahaha..sabo je la aku..bukannnye aku yg mntk..tetapi dh di berikan kipas sebegini kn..hahaha..setiap kali g mngmnt nk ckp..tp tkot laa..hahaha..ckp je brani..skali tgk muke akk tu kecoh perot edenn...hahahaha..mmg panas la..klau tdo je msti bepeluh2 la.mcm tgh bersukan je la..hahaha..bg tahu abah suruh ltk air cond..die kate kau nk bercuti ke nk study kt sne..sabo je laaa..hahaha..redho je la pns2 ni..dh la panas bilik sempit lak tu..ahahaha..ntah mcm2 harta karun dlm nieh la an..hahaha..rumah ari2 bersepah..setiap kali nk g clss kne aku jd bibik spu dpn dlu..klau x mcm hutan ape laa rumah ni..hahaha..tp bile spu je bsk msti sepah blk..hahaha..cube la rapi je dudok tu kwn2 rumahku sekalian..haha..bosan tauu..klau byr duit sbb aku bsoh rumah mmg kaya la aku..hahaha..ixoraaa luar je cntk..dlm..fuhh..ahaha..mcm setingganden..haha...nk tuka la bilik len yg bsr sket owhh..bilik ni ntah ppe je an..haishh..bosan laaa..dh la x de buat ppe kn cn..tu aku redho je kne kemas rumah dr x de buat ppe kn..hahaha..mak klau dtg je msti kate..ni rumah jantan ke rumah betina..hahaha..amik kne sebijik eyh..hahaha..kt cn kate je ade org cucikn rumah..tp ntah mne2 laaa..serupe aku je jd tukang cuci rumah laa..ayoo..ahaha

________________________________________________

rumah aku tngkt 6 nk ats sket..best sket an..tpx de kosong..tp kt tngkt 18 ade hantu..grr..baek aku dok tngkt 6 je en..hahaha..dr kne cekik hantu x psl2..naek liff sorng2 pon tkot tauu..hahaha..ok..itulah akiviti sye harian..klau bosan je spu rumahh angkt ksot..ahahaha..


katil aku..hahaha..mcm katil bayi kn?hahhaa..tilam kne beli sndri tauu..hahaha,,comel kn?hahaha..ni tmpt sye mnghbskn mse lapang...iaitu tdoq..hahaha..




klau bosan on9 la setiap mse..bosan btol..tgk ade babrbie ade hp kn..tu muzhaffar bg..hahaha..hby tgk betape dlmnye cintaku padamu..cewahh..hahaha..meja untuk bljr tp kite gune untuk on9 ari2 je..hahahaha


ni ari2 kne aku jgk spu..aduaii..tgk bru kemas td..ntah spe dudok ntah kemek2 blk sume tmpt..ayooo..bosan btolla..grrrr

No comments:

Post a Comment